Plata cu cardul de debit/credit

Platile cu carduri de credit sau debit pe site-ul nostru se realizeaza securizat folosind serviciile PayU.
Informatiile referitoare la carduri nu sunt stocate de catre Eurolines ci se introduc in mod securizat doar pe pagina de plati a serviciului payu.ro.
Tranzactiile efectuate in sistemele numite generic „Verified by VISA” si „MasterCard SecureCode” sunt rezultatul a 10 ani iar de 8 suntem lideri de piata. Elementul tehnic cheie al acestui program este folosirea unui protocol sigur de autentificare.

Sistemul antifrauda cu verificare automata dar si manuala, precum si obtinerea celei mai importante certificari de securitate din industrie, PCI DSS Level 1 reprezinta o garantie ca toti clientii nostrii sunt protejati de eventuale fraude.

De asemenea, pentru orice probleme de plati online, clientii noștrii pot contacta oricand prin email sau telefon, 24/7/365.
[si-contact-form form=’5′]

Suport PayU prin telefon
Hotline: +40 21 303 20 60
(24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana, 365 de zile pe an)

Suport PayU prin email

support@payu.ro

O data plata efectuata, vei primi pe mail biletul si factura in maxim 72h. Te rugam sa verifici corectitudinea informatiilor.

Plata cu numerar

Aceasta metoda de plata este recomandata in cazul in care nu aveti un card bacar VISA sau MASTERCARD. Este de asemenea o metoda de plata sigura si accesibila, se efectueaza la sediul nostru, adresa o găsiți la contact.
Dupa efectuarea rezervarii on-line, te rugam sa te prezinti la sediul nostru in MAXIM 72 de ore pentru efectuarea platii si ridicarea biletului, altfel rezervarea ta va fi anulata automat de sistem.

Dovada rezervarii tale iti va fi trimisa pe mail. Te rugam sa verifici corectitudinea informatiilor.

Plata cu transfer bancar

Alegerea platii prin banca presupune ca, dupa efectuarea rezervarii on-line, sa te prezinti la orice sucursala a unei banci, avand asupra ta factura proforma pe care o vei primi de la noi prin e-mail.
Tot prin intermediul e-mailului furnizat, vei primi de la noi si formularul de ordin de plata completat cu datele furnizate de tine.
Cu aceaste documente printate, te rugam sa te prezinti la o sucursala bancara astfel:
– la banca la care ai deja cont, pentru efectuarea transferului;
– la una din suscursalele BRD, in cazul in care nu ai cont la nicio banca.

Te rugam sa ne trimiti confirmarea platii in MAXIM 72 de ore de la primirea facturii, prin e-mail la rezervari@pelerinajathos.ro pentru a putea emite biletul. In cazul in care acest termen este depasit, sistemul anuleaza automat rezervarea facuta.
Dupa primirea dovezii platii vei primi biletul pe adresa de e-mail furnizata.

Plata prin internet Banking

Semnifica transferul bancar online, economisind timp, evitand astfel drumurile la bancă.

Transferul se face direct in contul nostru dupa ce ați primit factura proforma prin e-mail de la noi.

Procesarea tranzactie difera in functie de banca al carui client sunteti deoarece bancile au doar 3 perioade zilnice in care sunt transferante platile, respectiv ora 9, 11 , 13 orice plata efectuata dupa aceste ore se va procesa in ziua urmatoare.